Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

maandag 30 januari 2012

De skischans

Rustig weekend achter de rug. Afgelopen zaterdag zijn Matjo en ik naar een leegstaand huis gelopen hier in de buurt. Het staat te huur, maar de huurprijs vinden wij veel te hoog. Maar om het eventueel te kopen is een ander verhaal. Matjo had het al eens gezien toen hij in oktober hier was om een huis voor ons te zoeken. We hebben wat rond het huis gelopen en alles eens goed bekeken. Misschien iets om in ons achterhoofd te houden.

Zondag ben ik met Tino naar Hodalen geweest, naar Remco en Eleonie. Eerst even Yvonne, Rindert en Jildou opgepikt, want die gingen ook mee. Peter en Ingrid waren er ook. Het doel van deze bijeenkomst was Koninginnedag. We hebben het idee om daar ook iets mee te doen, net als met Sinterklaas. Er is een grove opzet gemaakt van wat we zouden kunnen gaan doen. O.a. oud-hollandse spelletjes als bijv. zaklopen en koekhappen. Wordt vervolgd.

Vanmorgen ben ik met Balto naar de skischans hier in de buurt gelopen. Vanmiddag ben ik met Tino en Loreena nog een keer geweest. De sleetjes gingen mee, want er was een ideale helling om met een noodgang vanaf te vliegen. Ik heb de foto's gemaakt, want het was mee een beetje te steil. Het was behoorlijk koud vandaag. De dag begon met -23 hier beneden. Nu (tegen half 7 's avonds) is het -21. Straks gaan Matjo en ik naar noorse les. Gezellig door de kou.

Met vliegende vaart van de skischans, dolle pret.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten