Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 13 januari 2012

Facebook

We zijn niet ingesneeuwd. Er is vannacht denk ik een cm of 20-30 bijgevallen, er ligt nu dan wel 50-70 cm. Toen ik eerder deze week schreef dat er 50-70 cm sneeuw lag, kreeg ik gelijk commentaar van Matjo dat dat niet klopte. En daar had hij wel gelijk in, er lag 40-50 cm. Het sneeuwt en waait nog steeds en buiten is het nu -2. Als het de hele dag nog zo doorgaat met sneeuwen, raken we wel ingesneeuwd, dus ga ik straks eerst maar eens sneeuwruimen.

En dan Facebook. Ik zit daar al een paar jaar op, maar gebruik het pas intensief sinds we in Noorwegen zitten en vooral sinds we in Tolga wonen. Heel handig om op deze manier contact te houden met de andere Nederlanders hier. En verder ook om op de hoogte te blijven van alle belevenissen in Nederland. Mijn zus en oudste broer zitten ook regelmatig op Facebook, evenals andere familieleden, vrienden en kennissen. Er flitst soms vanalles voorbij, en zo blijf ik toch een beetje op de hoogte. Ik vind het in ieder geval een superhandig medium.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten