Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

dinsdag 17 januari 2012

Skicentrum Hummelfjell

Afgelopen zaterdag zijn we even naar het skicentrum op de Hummelfjell bij het plaatsje Os gereden. Dat is hier ongeveer 15 tot 20 minuten rijden vandaan. Gewoon om ons even te orienteren, want op skigebied zijn we echt een stelletje nitwits. Het was erg leuk om te zien en ik kreeg gelijk zin om in ieder geval te gaan langlaufen. Loreena wilde gelijk gaan snowboarden. Helaas voor haar en voor mij zullen we dan toch eerst de spullen moeten gaan aanschaffen. Je kunt ook huren, maar dan wordt een dagje skieen helemaal een dure aangelegenheid. Dus de komende tijd gaan we hierop maar eens broeden en dan beslissen we wel of we deze winter nog spullen aan gaan schaffen of pas volgende winter.
Een skipiste op de Hummelfjell.
Toen we weer thuis waren, hebben Tino, Loreena en ik nog even in de sneeuw gespeeld, waar Matjo een aantal foto's van genomen heeft.


Tino is nu bezig met gitaarspelen. Ik heb een boek met allerlei liedjes voor hem gekocht, waar zowel de noten als de akkoorden in staan. We kregen er een gratis akkoordenboekje bij. Verder nog een set nieuwe snaren en de gitaar heb ik opnieuw gestemd. Hij probeert nu een beetje zichzelf Mike Oldfield songs aan te leren. Hij kan helaas nog niet op les, ze nemen pas in juni weer leerlingen aan. Maar hij is enthousiast bezig en dat is een goed teken. Verder kreeg hij gisterenavond ineens inspiratie en is hij tot laat bezig geweest dit aquarel te maken:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten