Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zaterdag 21 januari 2012

Wildlife in Noorwegen

Matjo zag begin deze week een marter en gisteren, jawel, een eland! Zijn eerste!
Vanmorgen reden we naar de Tynset voor de wekelijkse boodschappen, toen ik ineens een eind van de weg af iets zag dat op 2 elanden leek. Ik weet niet helemaal zeker, want we reden 80 km en dan ben je er zo voorbij, maar het leek er verdacht veel op. Dus op de terugweg zaten Tino, Loreena en ik ingespannen te kijken of we nog meer elanden zagen. Die zagen we niet, maar we zagen wel wat anders. Er liep ineens een vos voor ons op de weg! Hij rende even op de weg voor onze auto en ging toen de berm in. Daar stond hij even stil, net als wij. Hij keek even naar ons en wij, helemaal opgewonden natuurlijk, want wij import Nederlanders zijn niks gewend, wij keken natuurlijk naar die vos. Het was een zwart/rood dier, heel mooi. En helaas had ik natuurlijk geen fototoestel bij me en vergat ik met mijn mobiel een foto te maken. Volgende keer beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten