Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zondag 1 januari 2012

Oud en Nieuw in Tolga

Gisteren heb ik samen met behulp van Tino en Loreena voor het allereerst zelf oliebollen gebakken. En voor de eerste keer waren ze niet slecht, zeker gezien het feit dat ze hier geen oliebollenmix verkopen en je het beslag dus helemaal zelf moet maken. 's Avonds hebben we nog een paar spelletjes gedaan en tegen twaalven begon het vuurwerk. Overdag was er af en toe een knal, maar tegen twaalven begon het pas echt. Gelukkig niet veel knalvuurwerk, maar wel veel en mooi siervuurwerk. Rond kwart over twaalf was dat weer afgelopen, een enkele diehard ging nog even door. Heel wat anders dan al dat geknal in Nederland. Helaas werd ik gisterenavond verkouden, en vanochtend werd ik wakker met een dof hoofd en oorpijn. Niet een echt superbegin van 2012. Wat wel leuk was, was dat het 's nachts lekker had gesneeuwd en er weer lekker veel bijgevallen was.

Vanmiddag was er de nieuwjaarsborrel in de werkplaats van Hein en Danielle met alle Nederlanders hier in de Kommune. Even wat ibuprofen slikken, en ik kon er weer even tegen. Het was een gezellige middag en tegen vieren waren we weer thuis. Toen begon het weer te sneeuwen. Ik denk dat er nu een cm of 30 ligt. En ik heb begrepen dat de langlaufloipes blijkbaar geopend zijn. En dat wil ik toch echt wel gaan doen, langlaufen. Eerst maar eens kijken hoe duur de aanschaf is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten