Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

maandag 28 november 2011

Muziek en orthodontist

Vanochtend een afspraak gemaakt met de orthodontist voor Loreena. We hadden begrepen dat de dichtsbijzijnde orthodontist er mee ging stoppen en geen nieuwe patienten meer aanneemt. Deze zit in Tynset. Pech voor ons, want nu moest ik bellen naar de orthodontist in Elverum, bijna 3 uur rijden hiervandaan. De assistente zou even overleggen met de tandarts en me dan terugbellen. Toen ze terugbelde, had ze een aangename verrassing voor me. Ze had de ortho in Tynset gebeld en omdat Loreena aan het eind van de behandeling zit en omdat we uit Nederland kwamen, konden we toch in Tynset terecht. Toen ik vervolgens de ortho in Tynset belde, bleek er een nederlands sprekende assistente te zijn. Helemaal leuk! Dus nu kunnen we a.s. donderdag al terecht. Kunnen we gelijk even kijken voor een nieuw giletje en overhemd voor Tino.

Nog meer leuks voor Loreena: ze kwam thuis van school met ........ een F-hoorn! Met dank aan Jildou. Jildou heeft tromboneles, als ik het goed heb, en ze heeft Loreena een keertje meegenomen naar les en de muziekleraar verteld dat Loreena hoorn speelde in Nederland. De muziekleraar heeft vervolgens overleg gepleegd en vandaag kwam hij een hoorn brengen in de klas. We kunnen die huren. En a.s. donderdag om half 6 is Loreena van harte welkom om mee te spelen in het schoolorkest. Dankzij het feit dat ze in Nederland al 4 jaar hoornles achter de rug heeft en ook al in het jeugdorkest daar speelde.

Nu is het dus hoog tijd om ook voor Tino wat te regelen. Tino wil graag guitaar spelen. Nu hoop ik maar dat hij nog les kan krijgen en niet tot volgend schooljaar moet wachten. Het aanvraagverzoek ligt uitgeprint en ingevuld klaar, morgen gaat het op de brievenbus en dan afwachten maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten