Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zaterdag 19 november 2011

Elanden

Volgens een collega van Matjo gaat het na de kerst pas echt goed sneeuwen. Tot de kerst valt er een cm of 10 tot 15. Na de kerst wordt het ook veel kouder. Nu is het een graad of 5 tot 10 onder nul. En als er een heleboel sneeuw ligt, komen de elanden de weg op, omdat ze dan niet goed door de sneeuw meer kunnen lopen. Dan zou je zowaar de ene eland na de andere kunnen zien. Volgens een collega van Matjo. Dus ik ben nu heel benieuwd of dat ook echt zo is! Want ik heb nog steeds geen eland gezien en dat is iets wat we toch wel erg graag zouden willen. Nog even anderhalve maand wachten dus. Dan kan ik eindelijk zo'n elandensticker kopen voor op de auto. Ik had me namelijk voorgenomen toen we hier gingen wonen, dat ik pas zo'n sticker zou kopen als we daadwerkelijk een eland in het echies hebben gezien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten