Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 10 november 2011

Zingen en kerst

Vanochtend geprobeerd paardrijlessen te regelen voor de kids, maar dat is nog niet gelukt. Ik had van Dorthe een telefoonnummer gekregen van iemand hier in de buurt. Dus ik heb die man gebeld. Helaas kon de man geen engels, dus moest het gesprek in het Noors. En Noors door de telefoon vind ik nog heel erg moeilijk, dus dat telefoongesprek verliep behoorlijk moeizaam. Ik heb een emailadres van de man, hopelijk heb ik het goed opgeschreven, dus stuur ik hem maar een emailtje.

Ik heb foto’s gemaakt van de keuken en de gang. Ik heb nog nooit zo’n grote keuken en gang gehad, helemaal super. Boven (dat is de woonkamer, keuken, eetkamer, badkamer, washok en slaapkamers van Tino en Loreena) raakt alles nu zo’n beetje uitgepakt. Nu beneden nog. Beneden is onze slaapkamer (die er ook al zeer redelijk uitziet), een ruimte die we gaan gebruiken als relax-/hobbyruimte, wc en opslagruimte. Daar is nog genoeg te doen, dus vervelen hoef ik me voorlopig niet. In de map "Foto's november" staan een paar foto's van de keuken en de gang.

Vanmiddag na schooltijd zijn we nog even boodschappen gaan doen bij de Coop. Dat is maar 400 meter van ons huis, dus lekker te voet. Daarna nog even naar de bibliotheek. Er zat een hele vriendelijke mevrouw achter de balie, die direct leenkaarten voor ons ging maken. Vergeleken met de doodse stilte die er altijd in de bibliotheek in Åseral heerste, was het hier lekker levendig. Ik vroeg de mevrouw naar het koor van Tolga en ze begon gelijk enthousiast te vertellen. Ze zingt zelf ook bij dit koor en ik ben a.s. maandag van harte welkom om mee te komen zingen. Dus 3x raden wat ik a.s. maandagavond ga doen? Juist.....lekker zingen!

Verder hebben we zojuist de reis naar Nederland geboekt eind december. We vertrekken donderdag 22 december met het vliegtuig van 13.05 vanuit Trondheim en komen dan rond half 4 aan in Amsterdam. Donderdag 29 december gaan we weer terug met het vliegtuig van half 8 's avonds. Dus als iemand ons donderdag 22 december van Schiphol wil komen halen??????

2 opmerkingen: