Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zondag 6 november 2011

Rustige zondag

Gisteren zijn we nog naar Røros geweest. Mooie plek, met een winkelstraat met leuke winkeltjes. Ik voelde me niet super, m'n hele lijf deed zeer, alsof ik overal spierpijn had. Alle spanning moet eruit denk ik. We hebben nog een leuk winkeltje ontdekt met biologische produkten, woonaccessoires en boven een superleuke kerstzolder. We hebben nog even bij het mijngebied gekeken en zijn toen weer naar huis gereden. Het mijngebied leek erg interessant, daar willen we nog een keer uitgebreider naar gaan kijken. Van Tolga naar Røros is iets meer dan een half uurtje rijden.

Vandaag eerst lekker uitgeslapen met z'n allen. Matjo en ik zijn nog een eind met Balto gaan wandelen richting Vingelen. Op de terugweg kwamen we Knut met zijn vrouw en 1 van zijn zonen tegen. We hebben nog even kennis gemaakt en staan kletsen. M'n lijf voelt al wat beter, dus dat komt wel goed. Matjo heeft nog een kledingkast in elkaar gezet, zodat ik ook al mijn kleren kwijt kan. Tino is fanatiek aan het tekenen en is helemaal gevallen voor de muziek van Mike Oldfield, tot grote vreugde van Matjo, want die is daar al jaren fan van.

Matjo gaat morgen voor 4 dagen weer naar Zweden. Donderdagavond is hij weer terug. Loreena gaat morgen voor het eerst naar school hier, ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten