Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 30 mei 2013

Ditjes en datjes

Na de overstroming van vorige week, is het weer lekker opgeknapt. We hebben een weekend achter de rug met heerlijk weer en ook de laatste dagen mogen we niet klagen. Matjo en Tino zijn bijna elke avond lekker bezig in de groentetuin in wording. En ook de veranda ziet er nu gezellig uit met allerlei potten met plantjes in. Elke keer als ik langs een winkel kom waar ze buitenplanten verkopen, moet ik een plantje kopen. Heerlijk, al dat bloeiende spul.

Het is nu al lekker lang licht. De zon komt op om 3.40 uur en gaat onder om 22.45 uur. Het levert weer mooie zonsondergangen op, zoals afgelopen maandagavond:



 
 
Dinsdagmiddag had ik een vergadering in het Handelssenter in Tolga van Kreanøst. Dat betekent kreatieve bedrijven in Nord-Østerdal. Er staan veel kantoorruimtes leeg in het handelssenter en de bedoeling is om daar een kantoorhotel van te maken. En daar ging deze bijeenkomst over. Ik was uitgenodigd, omdat de yogastudio ook in dit gebouw zit. Tja, erg leuk en interessant, maar echt iets concreets heeft het niet opgeleverd. Alleen een leuke groepsfoto:
 
 
 
Op de yogalessen is het erg rustig. Gelukkig komen er wel mensen, alleen niet de grote aantallen zoals afgelopen winter. Iedereen heeft het druk in de stal, tuin of gaat de natuur in met dit mooie weer. Ik heb wel via 1 van de yogaleerlingen, die bij de gemeente werkt, een balletje opgegooit over het geven van yoga in het bejaardentehuis. Wie weet, levert het nog wat op. En verder gaan Danielle en ik niet alleen bij Olsok eind juli, maar ook de rest van de zomer de workshop Yoga en tekenen aanbieden aan toeristen. We willen een foldertje maken en dit bij alle campings en hotels in de omgeving langsbrengen. Een mens moet wat.
 
Volgende week woensdag begint mijn yoga-opleiding in Alvdal, bij Bjørn Pettersen. Ik heb er erg veel zin in! Ik kan zelf de dag uitkiezen wanneer ik kan, dus dat is wel erg makkelijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten