Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

dinsdag 7 februari 2012

Tandarts

Gisteren zijn Tino en ik naar de tandarts geweest. Bij mij was er in november al een stukje van een kies afgebroken en Tino had het vermoeden dat hij zeker 1 gaatje in een kies had. Dus ben ik vorige week dinsdag even langsgetippeld om een afspraak te maken. We konden dus gelijk afgelopen maandag terecht. Er werden foto's gemaakt en alles werd eens goed bekeken en in het computersysteem gezet. Tino bleek helaas meer dan 1 gaatje te hebben en ik had, behalve dat stukje van mijn kies, ook nog een gaatje. Vandaag was ik aan de beurt voor de kapotte kies. Die is keurig gemaakt. Het viel me op dat de tandarts heel snel werkte, wat ik wel lekker vond. Na afloop kon ik gelijk betalen, want de tandarts wordt hier niet vergoed voor volwassenen, alleen voor kinderen tot 18 jaar. A.s. donderdag mag Tino voor het 1e gaatje en 27 februari zijn we allebei weer aan de beurt voor de volgende gaatjes.

Op maandagmiddag breng ik altijd de f-hoorn van Loreena naar school, omdat ze gelijk na schooltijd nog een les heeft. Ik stond te wachten en Jan-Erik, de leraar waarvan we noorse les krijgen, liep langs. Hij zag de hoorn en ik vertelde over Loreena. Hij vroeg of ik ook een instrument bespeelde. Jawel, blokfluit en ook klarinet. Hij werd gelijk enthousiast en vroeg of ik in het muziekkorps kwam spelen. Hij was nummer 3 of 4 al die dit aan me gevraagd heeft. Ik vertelde dat ik geen eigen klarinet had. Nu gaat hij proberen te regelen of ik een klarinet kan lenen via het muziekkorps, zodat ik ook mee kan spelen. De klasselerares van Tino speelt ook in het muziekkorps en die was ook al helemaal enthousiast dat er waarschijnlijk weer iemand bij komt. Ach ja, zo kom ik wel aan mijn contacten, nietwaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten