Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

maandag 13 februari 2012

Elanden

Jawel, nu is het officieel! Loreena en ik hebben 2 vrouwtjeselanden gezien. We reden vanmiddag naar Tynset, naar de orthodontist, toen we ineens 5 meter van de weg af 2 vrouwtjeselanden zagen. Helemaal geweldig. En natuurlijk had ik het fototoestel niet bij me. Jammer dat Tino er niet bij was, dat vond hij zelf ook toen hij het hoorde van ons. Maar zijn tijd komt nog wel.

Het heeft gisteren en vandaag flink gesneeuwd, er is zeker 10 cm bijgevallen. Dus alles ziet er weer mooi wit uit. Als het een tijdje niet gesneeuwd heeft, wordt de sneeuw die er al ligt een beetje gelig of grauw. Dus is het wel zo leuk als er af en toe wat bijvalt, dan blijft het mooi wit.

Afgelopen weekend hebben we naar de World Cup schaatsen inHamar gekeken op de noorse televisie. Wel grappig om het nu van de noorse kant te zien. Volgend jaar zijn de wereldkampioenschappen schaatsen in Hamar en het idee is geopperd door één van de Nederlanders hier om daar naar toe te gaan. Daar heb ik wel zin in en zo te zien op de commentaren op Facebook ben ik niet de enige. Dus wie weet, gaan we met een Nederlandse delegatie volgend jaar februari naar de wereldkampioenschappen schaatsen in Hamar.

1 opmerking:

  1. Schitterende beesten he? Wij zijn eens op Elandenjacht in Noorwegen geweest (niet om te schieten, maar enkel om ze te zien) en kwamen er geen tegen... Dus wij maar weer terug naar de camping. Toen we er bijna waren stonder er opeens een paar Elanden tussen de bomen op ons te wachten... :)

    BeantwoordenVerwijderen