Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 27 oktober 2011

Om gek van te worden

Vanochtend kreeg ik een mail van een online brillenwinkel. Ik had een paar keer meegedaan aan een wedstrijd via Facebook en nu mocht ik een gratis bril uitzoeken. Geweldig! Ik heb eens een keer iets gewonnen! Maar ik heb daar wel de gegevens van mijn brillenglazen voor nodig. En die zitten dus al ingepakt ergens in een doos. Dus heb ik een mail gestuurd naar de opticien in Tholen, waar ik jarenlang klant ben geweest en waar ik in februari mijn laatste bril heb gekocht. Nu maar hopen dat ze de gegevens willen mailen voor zondag, want tot dan is dit aanbod geldig. Om gek van te worden!

Om ook gek van te worden: ik had op 30 september, de dag dat we het contract van Matjo binnen hadden, via de mail de huur opgezegd. Ik had het emailadres gevonden op de website van de gemeente. Ik kreeg geen reactie terug, maar dat gebeurd hier regelmatig. Blijkt dat ze die mail nooit gehad heeft! De dame die hierover gaat, hoorde vandaag dat we gaan verhuizen. Ze mailde me hierover en met een ander emailadres. Ik begrijp er helemaal niks van.

Morgen is het de laatste schooldag hier voor de kids. En gisteren is Arna nog even langs geweest. Ze wilde van mij persoonlijk horen hoe ik het hier ervaren had. Ik voelde me een beetje een oude zeur. Als je er middenin zit, lijkt alles heel zwaar. Nu heb ik dat wel redelijk achter me gelaten en lijkt het iets minder erg. Maar goed, er zijn natuurlijk wel dingen misgegaan en een belangrijk ding is de communicatie tussen Placement, de kommune en ons. Er zijn daar van alle kanten fouten gemaakt. En ik geloof dat iedereen daar ook veel van geleerd heeft. Ik in ieder geval wel, ik moet gewoon veel meer vragen stellen en niet automatisch van dingen uitgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten