Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zaterdag 29 oktober 2011

Matjo weer thuis

Yes, ik heb een, bijna gratis, bril kunnen bestellen via LensWay.no. Met dank aan Ben van de Heiden Optiek in Tholen, want die waren zo vriendelijk de gegevens van mijn glazen door te mailen. De glazen zijn op sterkte, met hardheids- en reflectiebehandeling. Totaal bedrag incl. verzendkosten: 249 kronen, ongeveer 30 euro.

Matjo was vannacht om 1.15 uur thuis. Hij was om 14.00 uur vertrokken vanuit Røros, dus de reis is vlot verlopen. Heerlijk hoor, dat hij er weer is. Ook Balto was helemaal blij.

We hebben Loreena net opgehaald van een logeerpartijtje bij een vriendinnetje, die haar verjaardagsfeestje vierde. Alles is goed gegaan. Ze heeft van haar klasgenoten nog een afscheidscadeautje gehad: de klassefoto met alle namen en een voetbal, waar iedereen nog wat op geschreven had. Haar klasselerares had dit geregeld, erg leuk! Tino heeft niks gekregen, maar kreeg wel veel aandacht op zijn laatste schooldag.

We zijn nu bezig de laatste dingen in te pakken. Morgen de allerlaatste spullen, zoals de laatste borden en bekers, gordijnen en beddegoed.

En bij deze wil ik ook alle mensen die met ons meeleven bedanken. Ik krijg vaak hele leuke reacties op stukjes, wat ik erg waardeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten