Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

woensdag 19 oktober 2011

Inpakken en nieuwe huisgenoot

Gisteren het verhuisbedrijf vastgelegd. 31 oktober gaat het gebeuren. Ook de treinkaartjes voor Loreena en mij geregeld. Loreena en ik gaan zondag het eind van de middag al naar Kristiansand, omdat Loreena de 31e nog een afspraak had staan met de orthodontist. Toch ook wel belangrijk. Dus hebben we 2 overnachtingen in Kristiansand. Maandagmorgen nemen we de bus naar Sørlandspark, waar de ortho zit. We maken er een leuke dag van en dinsdagmorgen nemen we de trein van 9.10 uur. We zijn dan om 19.12 uur in Tolga. Vandaag nog even het hotel regelen.

Gisteren was eigenlijk ook de vergadering met de Kommune en Janet van Placement, maar ik zag dat hele verhaal emotioneel helemaal niet zitten. Ik zag erg op tegen een wellis/nietis discussie. Er is de afgelopen maanden zoveel gebeurd en de komende weken zijn ook razend druk, dus ik moet gewoon oppassen nu. Matjo en de kids hebben er niks aan als ik instort. Dus heb ik alles op schrift gezet, in het engels, en naar alle betrokkenen toegestuurd. Janet is 's middags nog heel even geweest, gezellig. Ze vertelde dat de vergadering goed ging, ze was het niet overal mee eens wat ik opgeschreven had, maar dat hoeft ook niet. Maar er waren zeker punten mee waar ze wat mee gingen doen.

Verder natuurlijk op het gemakje aan het inpakken. Elke dag wat. En dan natuurlijk ons nieuwe huisgenootje. Gisteren was het dan zover. Om half 4 arriveerde Sammy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten