Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

maandag 24 oktober 2011

Laatste loodjes

De laatste loodjes wegen het zwaarst, zeggen ze. Dat klopt inderdaad. We missen Matjo erg en we zullen alledrie heel blij zijn als het zaterdag is, want dan is hij weer terug.

Verder weinig nieuws te melden. Inpakken, voor de dieren zorgen en als Tino en Loreena uit school zijn, met z'n 3en Farmville spelen voor de afleiding. Morgen nog een gesprek met de rektor en Martijn op school als afsluiting. Tino en Loreena zijn totaal niet meer gemotiveerd om nog hun best te doen op school. Heel begrijpelijk, vind ik. 2 x verhuizen binnen 5 maanden is niet niks. Deze laatste week hier ga ik daar geen woorden meer aan vuil maken. We afgesproken dat ze in Tolga weer hun best gaan doen.

1 opmerking:

  1. Hoi Colinda,Dat is nogal wat wat jullie allemaal moeten ondernemen.Af en toe bekijk ik jullie blog.En weet dan gelijk hoe het met je gaat.Heel veel sucses weer toegewenst.En Sterkte met alles hoor!
    Groetjes vanuit Tholen van Marianne Versluis (Ik kwam altijd even naar je luisteren als je moest zingen tijdens de kunstroute!en ik collecteer altijd voor het rode kruis.)Dan weet je gelijk denk ik wie je dit berichtje stuurd.

    BeantwoordenVerwijderen