Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 4 augustus 2011

De persoonsnummerssoap

Tja, denk je dat je nu alle benodigde documenten netjes hebt ingeleverd bij het belastingkantoor in Evje, niet dus! We kregen gisteren alle papieren met stempels e.d weer terug, met de mededeling dat de inschrijvingsbewijzen van de politie erbij moesten. Die hadden we netjes meegenomen naar Evje, maar die brave man achter de balie heeft daar helemaal niet naar gevraagd of het erover gehad. Dus gaat vandaag de hele bubs met de registreringsbewijzen in een envelop weer terug, ditmaal moet het naar het Folkeregisteret i Skatt sør in Hokksand. Hopelijk is het nu dan wel allemaal goed en krijgen we over een paar weken dan eindelijk de persoonsnummers.

Gisteren was de 2e noorse les. Matjo en ik hebben teksten doorgelezen, de woorden die we niet wisten eruit gehaald en gelet op uitspraak. De kids hebben een werkboek gekregen met allerlei opdrachten die ze moeten maken. Ze gingen allebei flink aan de slag, ook Tino. Die heeft echt zijn best zitten doen. Loreena ook trouwens. Morgen ga ik een sollicitatiegesprek oefenen met Martijn. Dat ga ik vandaag allemaal voorbereiden. Verder heb ik mijn sollicitatie naar de bibliotheek hier de deur uitgedaan en me ingeschreven via internet bij een uitzendbureau of detacheringsbureau in Kristiansand.

Matjo is vanmorgen heel vroeg vertrokken richting Nederland. Volgende week dinsdag om 4 uur 's middags moet ik hem ophalen van het vliegveld bij Kristiansand. Hij heeft een grote koffer meegenomen, zodat hij weer wat spullen uit Nederland mee terug kan nemen, zoals bijv. een fles wijn en spullen van Weleda. Die zijn hier ontzettend duur. De dieren hebben het hier heel erg naar hun zin. Zelfs Adiza is actief, heel grappig als je haar ziet rennen met die dikke buik van haar!

Ik heb geen dikke buik hoor, dat lijkt maar zo..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten