Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 20 april 2012

Stagedag Loreena en klarinet

Gisteren heeft Loreena een stagedagje gehad bij Husky Active in Kåsa. Ik mocht gelukkig de auto van Kari lenen en heb Loreena om half 9 naar Kåsa gebracht, we waren er om 9 uur. Om half 3 ben ik haar samen met Tino weer gaan ophalen. Ze heeft het uitstekend naar haar zin gehad. Ze heeft de puppies eten gegeven, het hondenverblijf schoongemaakt, de honden eten gegeven en samen met Nigel een ritje gemaakt met de hondenslee. Ze had haar eigen slee met 4 honden ervoor. Ze vertelde dat ze vreselijk zenuwachtig was, maar ze is nu, net als Tino en ik, helemaal verkocht. Kortom, haar allereerste stagedag is een groot succes.



Gisterenavond ben ik voor het eerst naar het Tolga/Os Janitsar geweest, oftewel het muziekkorps van de gemeentes Tolga en Os. Ik kreeg een (leen)klarinet en kon gelijk vol aan de bak. Want ze hebben op 30 april een concert met allemaal filmmuziek. Ik mocht de 3e klarinetpartij meespelen. Pfff, dat viel niet mee. Ik heb al een jaar niet gespeeld en de laatste anderhalf jaar in Nederland speelde ik basklarinet. Nu weer een gewone besklarinet. En de muziek was ook niet allemeel even eenvoudig. Van die snelle loopje kon ik in Nederland al niet zo goed, dus laat staan gisterenavond. Daarbij duurde de repetitie van half 8 tot half 11. Ik weet niet of dat elke week zo is, ik hoop het niet. Dus mijn 1e avond bij het muziekkorps was niet echt een overweldigend succes. Volgende week sla ik even over omdat dat de laatste repetitie voor het concert is en met het concert doe ik nog niet mee. Dus heb ik even 2 weken om flink thuis te oefenen en beginnen we 3 mei weer met frisse moed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten