Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 14 juli 2011

Weer nieuwe foto's

Vandaag zijn we naar Evje geweest om ons te laten registreren voor een verblijfsvergunning. Nou, eerlijk gezegd vond ik dat het weinig voorstelde. Nu had ik al wat voorwerk verricht vantevoren. Ik had allerlei formulieren online ingevuld en doorgestuurd. Dus we moesten alleen onze paspoorten laten zien, waarvan een kopie werd gemaakt. Matjo vertelde dat hij een eigen bedrijf had, waarvan hij de inschrijving van de Noorse KvK liet zien en dat was het dan. Morgen moeten we nog even naar het gemeentehuis om het geboortebewijs van de kinderen over te faxen, want dat hadden we thuis laten liggen. En dan krijgen we de verblijfsvergunning opgestuurd.
We zijn verder nog even naar een tuincentrumpje geweest (we zijn de Intratuin in Halsteren gewend, en dan vallen de meeste tuincentra bij in het niet!). Daar een paar vaste plantjes gekocht en een hangplant voor in de klompenbloempot die ik van mijn moeder heb gekregen. Die had ze meegegeven aan Matjo, toen hij de kinderen op kwam halen.
Vanmiddag zijn Tino en Loreena bij Martijn gaan helpen met hooien. Matjo en ik hebben nog wat klusjes in en rond het huis gedaan.
En dan nu nog wat nieuwe foto's op het blog gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten