Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

woensdag 12 juni 2013

Foto's

En we hebben weer een fatsoenlijke internetverbinding, het modem is gisteren eindelijk binnengekomen. Ik heb het, samen  met mijn moeder, afgehaald bij het postkantoor in Tolga en daarna zijn we nog even langs de werkplaats van Hein en Danielle gereden. Daar even gezellig een bakje thee gedronken en toen snel naar huis, genieten van de zon, want die scheen inmiddels uitbundig. Net als vandaag. Jammer genoeg geven ze de komende 2 dagen weer regen af. Van mij mag de zon wel even blijven schijnen.

Verder nog de foto's van de afgelopen dagen:
Henk, mijn moeder en Chicco, het hondje van mijn moeder.

De camper van Henk en mijn moeder, geparkeerd voor ons huis.

Meer aan de voet van de Nonsvola.


Uitzicht richting Vingelen, tijdens de autorit afgelopen zondag.

Genieten op de veranda van het zonnetje.
Met Paul en Annemarie
Paul en Annemarie vertrekken weer.
Matjo en Tino zijn maandagavond nog naar boven gelopen, naar een picknickplek waar je een mooi uitzicht over de directe omgeving van ons huis hebt.




Ons huis tussen de bomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten