Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 25 maart 2011

Katten aan een tuigje

Een van mijn buurvrouwen kwam deze week met het idee om de katten een tuigje om te doen. Zo kunnen we ze toch in de auto meenemen en dan af en toe uitlaten onderweg. Ze had het in Frankrijk langs de weg al verschillende malen gezien. Dit is in ieder geval de oplossing voor Luna en Adiza. Mijn zus adviseerde om ze een slaappil te geven. Dat is zeker voor Schuddekop geen slecht idee.
Afgelopen woensdag is er bij alle dieren bloed afgenomen. Matjo is met 3 katten en de hond naar de dierenarts in Steenbergen gereden. Luna en Adiza gaan altijd braaf hun vervoersmand in, maar Schuddekop niet. We hebben er met z'n 2en achteraan gezeten en het duurde toch wel een minuut of 5 voordat we haar in haar vervoersmand hadden. Wat een stresskat! Dus een slaappil voor haar tijdens de lange reis naar Noorwegen is wel een goed idee. Ik denk dat ik de andere 2 dan iets kalmerends geef.
Dus gelukkig een dure vliegreis. We gaan dan, denk ik, met alle 2 de auto's. In de ene auto 1 kat en de hond en 1 kind en in de andere 2 katten en 1 kind. Zo hebben we ook nog ruimte om kleding voor de eerste weken mee te nemen. En dan gaan we na een maand of 3 weer even naar Nederland om mijn autootje te verkopen via de ANWB. Die heeft tegenwoordig een service dat ze je een aanbod doen, aan de hand van allerlei gegevens die je moet invullen. Als je op dat aanbod ingaat, kun je je auto inleveren bij een vestiging van Hertz en krijg je het bedrag dezelfde dag nog op je rekening gestort. Of er moet iemand zijn, die mijn autootje van me wil kopen, dat kan natuurlijk ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten