Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zaterdag 26 maart 2011

Drie kijkers

Vandaag was het dus open huis dag, van 11 tot 15 uur. Ik ben de hele week bezig geweest het huis te poetsen en op te ruimen. Voor de zekerheid de meeste boedhabeeldjes in ons meditatie-/rusthoekje ook maar weggedaan, om alles toch maar zo neutraal mogelijk te maken.
Gisteren werd ik ook nog eens zwaar verkouden en ben dan ook de hele dag beroerd geweest. Gelukkig was Matjo ook thuis, dus die heeft het een en ander van me over kunnen nemen. Vanmorgen ging het een stuk beter, dus na alle vuile was in het wasmachine en een afsluitbare wasmand te hebben gepropt, de bedden te hebben opgemaakt en de kussens op de tuinstoelen en tuinbank te hebben gelegd, ben ik toch maar gaan werken.
Vanmiddag om 4 uur had ik eindelijk tijd om Matjo even te bellen, want ik was natuurlijk vreselijk nieuwsgierig of er mensen waren geweest. En jawel, er waren 3 kijkers. Ze hebben hun namen ingevuld op de daarvoor bestemde lijst, die ik a.s. maandag bij de makelaar ga inleveren. Matjo had in ieder geval bij 1 zeker het idee dat die serieus was, de andere twee kon hij niet goed peilen.
Zo, en nu de pc uit, de lichten zijn al uit en de kaarsen branden, want het is Earth Day, dus om half 9 moet alles uit. Nou ja, bijna alles, want op Canvas komt om half 9 een noorse krimi en die wil ik toch wel graag zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten