Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

woensdag 27 februari 2013

Mooi weer.

Het weer was prachtig de afgelopen dagen. Overdag zonnig en temperaturen boven nul, tot zelfs 10 graden in de zon vandaag. En 's nachts vriest het en dan krijg je dit:

Mooie ijspegels aan de dakrand.
Doordat het overdag dooit, hebben we soms een sneeuwlawine die van het dak af komt glijden. De katten schrikken zich elke keer een ongeluk van het geluid.
Vanmiddag zijn Loreena en ik nog een een rondje gaan skieën op een loipe, die 2 km van ons huis begint. We zijn er met de auto naar toegereden.






Morgenavond gaan Loreena en ik op skiles in Vingelen. Loreena is al een keer geweest. Ik kan wel wat lesjes gebruiken, want mijn techniek laat nog veel te wensen over.

Ik had deze week de 1e man op yogales en misschien komen er vanavond nog een paar. Matjo is nu hopelijk net in Roemenië aangekomen, waar hij 3 dagen naar toe moet voor zijn werk. Hij zag een beetje op tegen de lange reis, maar hij verblijft in een superleuk hotel. Hier is de link van de website van dit hotel: http://bellamuzica.ro/pictures/?lang=en
Ik had best meegewild, maar helaas, dat zat er niet in. Vrijdagavond is Matjo weer terug thuis.

Verder gaat alles zijn gangetje, Loreena haalt nog steeds goede cijfers op school en met de vriendinnen wil het nog steeds niet echt lukken en ook met Tino gaat het goed, zowel op school als thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten