Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 8 februari 2013

Opening Yogastudio


Vanochtend was het dan zover:  de opening van de Yogastudio. Gisteren in de namiddag hebben Hein en Danielle nog de ramen beplakt met folie. Dit is het resultaat, ik ben er superblij mee:

 
 
 

Ik was er vanochtend om 9 uur, een uur voor de opening. Danielle en Hein kwamen vlak daarna 2 rotan stoeltjes brengen, die voorlopig hier komen te staan, want daar hebben ze in hun nieuwe huisje voorlopig geen plaats voor. En ik ben er ondertussen mooi mee geholpen.
 
Hein is naar de werkplaats gegaan om nog wat te werken, Danielle is hier gebleven. Even later kwamen ook Matjo en Tino. Tino had speciaal vrij gekregen, daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Loreena heeft ook vrij gekregen van 10 tot 12 uur. Matjo en Danielle hebben nog wat dingen opgehangen voor me.

                                                        Speciaal voor de moeder van Danielle :-)

Tegen tienen druppelden er wat mensen binnen. Ik had er niet veel verwacht, want vrijdagmorgen, de meesten werken dan. De burgemeester had helaas verstek moeten laten gaan, maar in plaats daarvan had ze 2 vervangers gestuurd: Bjørnar Tollan Jordet en Eivind Moen. De laatste is de cultuurchef hier. Iets over tienen zijn we begonnen, eerst ik met een kort toespraakje en daarna zei Bjørnar nog het een en ander en toen was er koffie met kake.
 
Ondertussen hadden zich een man en vrouw of 10 zich verzameld, o.a. Hein en Danielle, Bjørk Lorentzen, Yvonne, Ingerd (van het koor)en nog 3 mensen die bij de gemeente werken. Er was een ook journalist bij van de Østlendingen, die een heel interview met me afnam en verschillende foto’s nam. Ben benieuwd wanneer dat in de krant komt.
 
Het was een gezellig uurtje en daarna is iedereen weer op het gemak weggegaan. Loreena bleef nog een uurtje en tegen twaalven kwam Sindre Riise nog even binnenwippen. Daarna was het even stil en toen stond Dennis voor mijn neus. Terwijl we gezellig koffie zaten te drinken, kwam Christel Moen binnen, die ik nog ken van de galerie in Røros. Dennis vertrok weer en tegen de tijd dat Christel vertrok, kwam Hege binnen. Na Hege was kwam er nog een oudere dame, die ook wel belangstelling had voor yoga en nog 2 meiden van de videregående, die ik ook een foldertje over de yoga heb meegegeven. Daarna kwamen Mel en Nigel en ook Aleida wipte nog even langs. En op het eind kwam ook Ingrid even langs na haar werk. Kortom, een gezellige 1e dag. En de reacties waren positief, iedereen vond het een gezellige ruimte, sommigen noemden de sfeer vredig en ontspannend. Goed om te horen, want dat is wel de bedoeling, dat het in een yogastudio vredig en ontspannend aanvoelt.
 
De toonbank
 
En nog een filmpje:
 
 

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, gaaf hoor!! Ik wens je heel veel succes toe meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai lieverd, ben zo trots op je !!!! Weet uit ervaring hoe hard je moet werken in Noorwegen om het allemaal voor elkaar te krijgen !!!! Apie trots jammer dat je niet wat dichter bij zit maar wie weet xxxxx succes lieverd x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Van harte gefeliciteerd!
    Ik reed rond 4 uur pas weer door Tolga, en toen zag het er al donker uit. Maar misschien was dat gezichtsbedrog, door de stickers op de ruiten? Fijn dat Hege nog eventjes langs geweest was.
    Groetjes! Eleonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! Ik zou graag even binnen lopen en meedoen met je yogalessen.
    Heel veel succes! Aan je enthousiasme zal het niet liggen.
    Dikke kus!
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Cootje,

    De studio ziet er leuk uit joh.
    Mooie foto`s en leuk zo`n filmpje.

    Veel succes !

    Groetjes,
    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi wat een gezellige studio heb je voor je yogalessen ingericht. Fantastisch hoe jullie alles aanpakken.ga zo door en wij blijven jullie volgen. Hopelijk lukt het nu wel om dit te versturen. Groetjes, tante Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd kanjer!
    Knap dat jullie dat voor elkaar hebben gekregen. #Respect

    BeantwoordenVerwijderen