Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 22 februari 2013

Einde wintervakantie

De wintervakantie zit er bijna op. Gisteren zijn we nog naar de Hummelfjell gegaan om te skieën. Nou ja, Evelien heeft geskiet en Loreena en ik zijn een stukje gaan langlaufen. Loreena heeft de smaak al aardig te pakken, met mij ging het iets minder. Evelien heeft daarentegen heerlijk geskiet:



 


 
 
Evelien is vanochtend al vroeg door Matjo naar het treinstation in Tolga gebracht, de trein vertrok om 6.40 uur. Matjo is vervolgens naar zijn werk gereden.
 
Ik heb vanochtend eerst een gratis boekhoudprogramma in het noors gedownload en ben tegen elven naar de yogastudio in Tolga gereden. Daar heb ik mijn hele boekhouding bijgewerkt in het nieuwe programma en in de tussentijd stond Matjo ineens voor mijn neus. De fabriek was dicht vanwege de Røros Martnan, er waren maar in totaal 7 mensen aanwezig. Ook de kantine was dicht en toen is hij maar eerst langs mij gegaan en vervolgens naar huis, om Loreena naar haar werkadresje te brengen. Er kwam nog een man langs in de yogastudio, die belangstelling had voor Hatha yoga. Grote kans dus dat ik in ieder geval 1 man in mijn lessen krijg en misschien wel 2. Want ik kreeg vanavond een sms'je van een stel dat belangstelling had voor de Hatha Yoga lessen.
 
Veel klanten komen er verder niet in het winkeltje, het meeste verkoop ik aan mijn yogaleerlingen. De spullen uit Nederland, van Mira International uit Almere, zijn overigens vorig week eindelijk aangekomen. Het kostte me 114 euro extra aan tol en btw, maar de uiteindelijke verkoopprijzen zijn voor noorse begrippen niet hoog, dus het is te doen. Voorlopig heb ik echter genoeg voorraad.
 
A.s. maandag wordt Matjo alweer 53 en we vieren dit het weekend daarop, op zondag 3 maart. Ook beginnen maandag de scholen weer en gaan we weer terug naar het gewone ritme.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten