Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

dinsdag 5 februari 2013

UKM en Femundløpet

Het was weer een afwisselend, superleuk en ook vermoeiend weekend. Behalve alles rond de Femundløpet, zijn we zaterdagavond ook nog naar Remco en Eleonie geweest, om te kijken of we misschien een spirituele vakantieweek kunnen organiseren. Het was erg gezellig en we waren om half 1 's nachts weer thuis.

Gisterenavond had ik eerst een les zwangerschapsyoga van 6 tot 7 uur. Eerst Loreena afgezet bij het Vidarheim, want die moest daar om 17.45 uur zijn voor het UKM. Dit keer 3 klantjes bij de zwangerschapsyoga en het ging voor mijn gevoel beter dan de vorige keer. De vorige keer volgde ik precies het programma uit het boek, dit keer deden we ook andere dingen tussendoor. Na de yogales gelijk door naar Vidarheim, waar Loreena al begonnen was om het hele gebeuren samen met nog 2 dames te presenteren.

Matjo kwam rond half 8, die had eerst Tino afgeleverd bij Jan Erik voor de noorse les. Loreena deed het hartstikke goed. Een paar klasgenoten hadden van te voren commentaar geleverd, want ze zou te zacht praten. Nou, echt niet! Kijk en luister:

http://www.youtube.com/watch?v=adrg_axMve4

Het UKM was om 9 uur afgelopen en eerlijk gezegd was ik gewoon hartstikke moe. Dus ben ik eerst naar huis gereden en daar heb ik besloten niet naar Røros te gaan. Het weer was nogal verslechterd, veel sneeuwval, en de verwachting was dat Mel pas rond 2 uur 's nachts zou aankomen in Røros i.p.v. 12 uur. Dat was me een beetje te gortig. Deze week moet ik toch ook mijn yogalessen geven en nog genoeg voorbereidingen te doen voor de opening van de yogastudio a.s. vrijdag. Een mens kan niet alles.

Vanochtend zat ik op de website van de Femundløpet dat Mel om 1 uur binnen was gekomen en op een 67e plaats terecht was gekomen. Ze had het laatste stuk nog 4 teams ingehaald. Helemaal super, ik heb veel respect voor haar. Hier nog een filmpje van een andere deelnemer van het laatste stuk van Tolga naar Røros. Hier was het nog licht en sneeuwde het ook, Mel vertrok 's avonds om half 7 in het donker met flinke sneeuwval.

http://www.youtube.com/watch?v=_Dfq8F_-okE

Nu weer over tot de normale gang van zaken. Dit soort gebeurtenissen en evenementen tussen de normale gang van zaken door vind ik altijd superleuk, maar mijn lijf heeft na afloop altijd weer wat tijd nodig om te herstellen. Zo werkt het bij mij nu eenmaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten