Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

maandag 29 oktober 2012

Relaxed weekend

Gisterenochtend is Tino weer vertrokken met de spark en iets later zijn Loreena en ik op pad gegaan. Loreena op de skies, ik er tevoet naast. Onderweg kwamen we Tino tegen, die op de terugweg was. Hij vond het wel gezellig om met ons mee te gaan, dus heeft hij de spark weer omgedraaid. Toen we bijna weer thuis waren, zagen we de auto van de Fam. Pijl uit Hodalen het erf opdraaien. Ze kwamen gezellig bij ons op visite. Eerst thee met kake en omdat het zulk heerlijk weer was, zijn we toen een wandeling gaan maken. Loreena ging weer op de skies en kreeg van Remco nog wat tips hoe ze af moest remmen. Bij terugkomst nog lekker warme chocolademelk gedronken met z'n allen en tegen half zes vertrokken ze weer richting Hodalen. Het was een gezellige middag.

Aangezien we nog maar 1 paar skies hebben, wisselen Loreena en ik af. En om dat Loreena vandaag lekker op school zit, kon ik het weer eens proberen. Ik moet zeggen, het viel niet tegen. Ik begon zo af en toe zowaar al echt te glijden en met de tips van Remco in mijn achterhoofd, ging het remmen ook een stuk beter dan vorig winterseizoen. Morgen weer een poging.

Er is vanochtend vroeg weer een cm of 5 sneeuw bij gevallen. Gisteren was het in de zon iets boven nul, dus dooide het iets. Niet dat je daar veel van ziet, er ligt nog steeds ruim 40 cm.

Even Balto uitlaten op de weg voor de boerderij.
Mooi ochtendlicht met de Tronfjell op de achtergrond.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten