Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zaterdag 21 juli 2012

Opening Galerie Gjelten

Gisterenmiddag en -avond heb ik Kari meegeholpen met het opknappen van de ruimte, die nu haar galerie is. De hele middag en avond staan verven, het halletje moest opnieuw geverfd worden. De muren zijn nu turkooise blauw. Verder mijn mandalatekeningen nog opgehangen en vanavond 18.00 uur was het dan zover: de officiële opening. Ik was er om 17.15 uur, zodat ik nog wat fruit kon klaarmaken en de glazen kon neerzetten. Tegen zessen arriveerden de eersten van velen. De opening was in het kader van Olsok. En het thema van Olsok is dit jaar: retro. Dus of ik retro gekleed kon komen. Uh ja, eens even kijken in mijn kledingkast of ik nog wat had. Want met de verhuizing naar Noorwegen had ik heel veel weggedaan. Gelukkig niet mijn fluwelen lapjescolbert met schoudervullingen. Die had ik ooit eens eind jaren 80, begin jaren 90 gekocht. Hoedje van Loreena op mijn hoofd, broek met wijde pijpen aan en zo moest het maar. Het bleek een geslaagde outfit te zijn. Kari had een jaren 60 jurkje aangetrokken en er kwamen ook nog 3 dames in jaren 60 jurken langs. O.a. de lerares van Loreena. Erg leuk.
Er was veel belangstelling. Niet alleen voor de galerie, maar ook voor mijn yoga cursus en de workshops mandalatekenen. Ik had nog snel folders gemaakt hiervoor en daar zijn er een aantal van meegenomen. Misschien dat ik zelfs in Kvikne yogales kan gaan geven, maar daar hoor ik nog van. Kortom, een veelbelovende avond. Ben benieuwd naar het vervolg. Er was ook nog een journalist van de Østlendingen. Hopelijk schrijft hij ook wat over de mandala workshops.
Maandag, dinsdag en vrijdag sta ik in de galerie, van 12.00 tot 18.00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten