Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

maandag 9 juli 2012

Nog meer bezoek

Afgelopen weekend zou Carine komen. Carine was de lerares noors in Essen, België en dat is ze trouwens nog steeds. Evelien en ik hebben samen bij haar op noorse les gezeten. Carine wist niet precies wanneer ze zou komen, zaterdag of zondag. Dat bleek zondag te zijn. Alleen had ik ook al afgesproken om bij Peter en Ingrid op de koffie te gaan. Carine smste een kwartier voor we vertrokken dat ze in aantocht was. We hebben even op haar gewacht en zijn toen alsnog, samen met Evelien, richting Øversjødalen vertrokken. Carine kon even haar mail checken via ons internet, dus dat kwam goed uit.

Bij Peter en Ingrid was het, zoals gewoonlijk, weer gezellig. Ook Evelien vond het er leuk. 's Middags lekker bijgekletst met Carine. Eind van de middag zouden Evelien en Loreena gaan paardrijden bij Elin, maar die belde dat ze onverwachts overvallen was met een vrijgezellenfeestje. Dus het paardrijden moest uitgesteld worden. 's Avonds hebben we nog een rondje in het Setergebied van Vingelen gedaan. Eerst nog ons a.s. huis aan Carine laten zien. Ook die begreep dat we hier liever wilden wonen dan in ons huidige huis. Toen we weer thuis waren, nog een film bekeken op de tv.

Vandaag was het slecht weer. Regen, regen en nog eens regen. Geen weer om een lekker eind te gaan lopen. Evelien en ik hebben eerst een heleboel filmpjes op YouTube zitten bekijken over de Røros martnan. Evelien kreeg helemaal zin om volgend jaar februari ons weer te verblijden met een bezoek. Van mij mag het, het is erg gezellig! Hein en Danielle stuurden nog een berichtje dat de 2 rollen beschuit gearriveerd waren. Ze hebben ook bezoek uit Nederland en die hadden 2 rollen beschuit voor me meegenomen. Dus ben ik met Evelien en Balto even naar de werkplaats gelopen om ze op te halen. Ik heb gelijk aan Hein gevraagd of hij a.s. vrijdag Balto tussen de middag uit wil laten. We gaan dan nl. een dag met z'n vieren naar Trondheim. Maar dat wordt te lang voor Balto. Hein vond het geen probleem, dankjewel Hein!
Daarna zijn Carine, Evelien en ik met de camper van Carine naar Røros gereden. Carine had Røros nog nooit gezien. Ze vond het stadje helemaal geweldig. We hebben nog lekker koffie met een wafel met room en jam gegeten in Thomasgaarden in de Kerkegata. Erg leuk tentje, waar ik in april met een paar dames van het koor wat heb gegeten. Nog een beetje door Røros gelopen en rond half 3 zijn we weer naar Tolga gereden. Helaas regende het nog steeds en de vooruitzichten voor morgen zijn ook niet best. Maar dat weerhield Evelien en Loreena er niet van om toch te gaan paardrijden. Straks begin ik met wafels bakken en rond 6 uur halen we of alleen Matjo ze weer op.

Morgen vertrekt Carine weer en a.s. woensdagochtend gaat Evelien weer terug naar Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten