Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 25 mei 2012

Terug naar het normale leven

Woensdag zijn de kinderen en Matjo nog thuis gebleven. Eerst maar lekker uitgeslapen. Gisteren is Matjo weer naar zijn werk gegaan. Hij had nog wel de meeste moeite om weer in het dagelijkse ritme te komen. Gelukkig kreeg hij alle dagen die hij vrij had genomen voor de reis naar Nederland en de begrafenis terug. Geweldig bedrijf, dat Scandinavian Business seating. Wat mij opviel in Nederland was dat alles zo heerlijk groet was. En verder reden er ontzettend veel auto's en stonden er gigantisch veel huizen vrij dicht op elkaar.
De Boeddha tussen snel opkomende brandnetels.
Tino en Loreena waren al snel weer in het dagelijkse ritme, net als ik trouwens. Ik vroeg gisteren nog aan Tino of hij nu hetzelfde gevoel had als toen we terug kwamen met de kerst. Dat bleek, gelukkig, niet het geval te zijn. Zijn elektrische gitaar doet echt wonderen. Blij dat we dat ding gekocht hebben!
Het weer is hier super, tussen de 20 en 25 graden. Het wordt hier nu ook eindelijk groen. We genieten er met volle teugen van. Ik ben gisteren dan ook lekker buiten bezig geweest. De was kan naar buiten en het droogt als een tierelier. Verder heb ik woensdag nog een paar buitenplanten gekocht. Het koste een klein vermogen, dus dat doe ik maar niet meer. Maar het staat wel erg leuk in het perkje rond de Boeddha.


De Boeddha tussen leuke plantjes.



















Gisterenmiddag heb ik nog een bijzonder dier gespot. Ik zat lekker op de bank op de veranda, toen ik ineens een "poes" zag oversteken. Een hele grote, grijze, die nogal apart rende. De "poes" rende richting de beek, die langs onze veranda stroomt, en sprong erin. Huh? Een poes die in het water springt? Ik stond gelijk recht en zag het dier uit het water komen, onder rotsen glippen, het water weer in en zo verder. Het bleek geen poes te zijn, maar een otter! Ik wist niet wat ik zag! Hij ging half door het water, half over de rotskant helemaal naar de waterval langs naar boven.

's Avonds hebben Matjo en ik nog een korte wandeling gemaakt. We konden merken dat we anderhalve week hadden stilgezeten.

De kerk en kinderdagverblijf. Het gras is al een stuk groener dan toen we weggingen.
Ontluikend groen bij de waterval.
Fotomodel bij de waterval.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten