Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

dinsdag 20 maart 2012

Helsesøster en gesprek klasselerares Tino

Vandaag zijn zowel Tino als Loreena bij de helsesøster geweest. Nee, dat is geen zuster uit hel of zoiets, maar de schoolverpleegkundige. Ze zijn allebei gezond verklaard. Tino is nu 173 cm lang en weegt 53 kg, Loreena is 153 cm lang en weegt 38 kg. Ogen en oren zijn goedgekeurd, dus we kunnen weer vrolijk verder. Dat van die ogen vind ik wel bijzonder, want zowel Matjo als ik dragen al sinds onze kindertijd een bril.

Vanmiddag hadden we een gesprek met de klasselerares van Tino. Het gesprek heeft 3 kwartier geduurd. Ze vond het erg belangrijk dat ook Tino vertelde wat hij nu van school vond. Tino vindt het af en toe nogal saai, en dat kon ze wel begrijpen. Ze vroeg hem ook nog of hij Nederland miste en ze kon het goed begrijpen dat dat ook het geval was. Engels ging goed, daar kon hij goed mee met de klas en hij kan in mei hierin ook het gewone examen doen. Noors en wiskunde wordt een wat ander verhaal. We moeten nu gaan bedenken of hij hierin ook examen gaat doen of niet. De klasselerares benadrukte naar Tino toe, dat het toch wel heel belangrijk is dat hij noors kan. Dat hadden we hem gisterenavond ook al aan zijn verstand gepeuterd. Verder was de totale indruk van Tino positief. Hij was wel wat stil en zei niet veel, maar dat ligt aan het feit dat zijn noors niet goed is.

Verder heb ik begin van de middag langlaufpoging nummer drie ondernomen. Het ging al weer beter dan gisteren. Ik was totaal bezweet toen ik weer thuis was en na een lekkere warme douche was ik helemaal total loss. Oeps, iets te fanatiek geweest :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten