Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

dinsdag 6 maart 2012

Elanden

Gisteren zijn Tino en Loreena een dagje met school naar Storsteigen Videregående Skole geweest in Alvdal. Het begon al goed! Op de heenweg zagen ze een groep elanden. Tino telde er 5, Loreena 7. Het was in de buurt van Tynset. De buschauffeur is zelfs even gestopt. Een beter begin van de dag kun je niet hebben.
Ook de dag op Storsteigen was erg leuk. Ze zaten bij elkaar in de groep en mochten ook nog even paardrijden op een fjord. Ik heb het idee dat Tino het nu veel meer ziet zitten om na de zomer op Storsteigen te beginnen. Daar laat hij zich natuurlijk niet al te enthousiast over uit, want dat past niet in zijn plannen om terug te gaan naar Nederland over een jaar of 3. Ik heb zo het idee dat hij over een jaar of 3 niet eens meer terug wil.
Ik heb gisterenochtend Matjo naar het vliegveld in Røros gebracht. Hij zit weer 3 dagen in Zweden voor zijn werk. Voor mij dus een vroeg begin van de dag: 5 uur het lekkere warme bedje uit :-(
Gisterenavond had Loreena nog een concert met het Skolekorps. Dat ging heel goed, ik heb het eerste nummer op een filmpje gezet. Dit filmpje kun je vinden in de map Foto's en filmpjes maart 2012.
Omdat ik er zo vroeg uit was, zijn we in de pauze (rond kwart voor 8) al naar huis gegaan. Het Skolekorps moest spelen voor de pauze, dus dat kwam mooi uit. Om half 10 lagen Loreena en ik in bed. Hoe laat Tino in zijn bed lag, weet ik niet. Wat die allemaal uitspookt als wij naar bed zijn gegaan, geen idee. In dat opzicht is hij een echte puber :-)
Vanmiddag gaan we nog boodschappen doen in Tynset, vanavond ga ik weer naar de koorrepetitie. En zo blijven we lekker bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten