Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 9 december 2011

Oma

Rare dag vandaag. Toen ik vanochtend rond half 10 mijn pc aanzette, las ik een berichtje op Facebook van mijn neef, dat mijn oma afgelopen nacht was overleden. Ze was net terug uit het ziekenhuis, dus toch wel een beetje onverwacht. Het bleek dat ze gisterenavond gevallen was en dat gecombineerd met een erg lage bloeddruk is haar blijkbaar fataal geworden. Ze is vorige maand 95 geworden, dus een zeer respectabele leeftijd!
Aangezien ik haar oudste kleindochter ben en ook nog naar haar vernoemd, wil ik toch graag bij de begrafenis zijn. Dus ben ik de helft van de middag bezig geweest de reis naar Nederland te regelen. Wat nog een heel gepuzzel was. Van Tolga naar het vliegveld bij Oslo is het 4 uur met de trein en dan nog naar Amsterdam. Volgende week woensdag wordt ze begraven. In totaal ben ik 3 dagen weg.

1 opmerking:

  1. Super stoer dat je er a.s. Woensdag ook bij bent, helemaal vanuit Noorwegen. #Respect! Ik zie je Woensdag. Knuf x

    BeantwoordenVerwijderen