Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

dinsdag 6 december 2011

Het vriest!

Toen vanochtend de kids rond kwart over 8 de deur uitgingen richting school, wees de thermometer naast onze voordeur -17 graden aan! Da's best wel koud. De winter is dan toch eindelijk begonnen. Er ligt hier nu zo'n 15 cm sneeuw. Aan de kust in het zuiden ligt blijkbaar nog niets en is het nog boven nul, als ik de blog van John en Chantal zo lees. Zij wonen in de gemeente Vegarshei in de buurt van Arendal. De weersverwachting klopt vaak voor geen meter. Geven ze geen sneeuw af, valt er 10 cm. Geven ze wel sneeuw af of de hele dag bewolkt, is het zonnig.
IJsbloemen op het raam van de badkamer met daarachter de buitenkerstverlichting.
Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. Vanavond de kerstontmoeting, waar we wat te horen krijgen over de noorse gewoontes en tradities rond kerst. Verder hebben we bericht gekregen over lessen noors. Die starten 9 januari a.s. hier in Tolga. Helaas op de maandagavond en dan heb ik ook koorrepetitie. Misschien dat het te combineren valt, eerst van 7 tot 9 naar les en dan het laatste uur nog naar koor. Ik zou het erg jammer vinden als ik nu al met zingen zou moeten stoppen. Maar Noorse les is natuurlijk ook heel belangrijk, wil je een beetje kunnen integreren.

En we hebben een oppas gevonden voor Sammy. Hein en Danielle willen hem wel een weekje in huis hebben. De andere 3 doen we maar naar het pension, want ik denk niet dat we nog iemand vinden die op ze wil passen.
Sammy, onze kerstkater.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten