Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

maandag 23 mei 2011

Sollicitatiegesprek

Matjo belde net. Hij was zojuist gebeld door de noorse spoorwegen, waar hij gesolliciteerd had naar een functie van kwaliteits- en veiligheidsadviseur. Hij is uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op donderdag 9 juni a.s. in Noorwegen. Spannend!!!! Toen hij het noorse telefoonnummer in zijn display zag, had hij zoiets van: o help, nu moet ik in het noors. Maar het is hem gelukt om het gesprek netjes helemaal in het noors te toen. Het was weliswaar een kort gesprek, maar toch.

De verhuisdozen zijn ook zojuist gebracht, 150 in totaal. Dus nu kan ik helemaal los (hihi)! Het plannen van allerlei uitjes/etentjes is in volle gang. Tot nu zijn er 4 ingepland, en er volgen er nog meer. Kortom: ik hoef me geen moment te vervelen!

1 opmerking:

  1. Ow, wat goed zeg en ook nog eens in het Noors! Respect!
    Ik zal helpen duimen in de hoop dat hij wordt aangenomen.
    Succes met het inpakken!
    Liefs Frank.

    BeantwoordenVerwijderen