Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 27 mei 2011

Geen skype op mijn computer.

Helaas, Skype doet het even niet meer op mijn pc. Ik heb de laatste versie inmiddels gedownload, maar ik kan me nog steeds niet aanmelden. Op de pc van Tino doet Skype het wel. Maar die staat op zolder, en daar ben ik bijna klaar met inpakken. Dus dat schiet niet zo op. Ik hoop dat ik het probleem op mijn pc snel opgelost krijg!

Hieronder een foto van de 150 verhuisdozen, die afgelopen maandagmorgen in de woonkamer zijn gelegd:

Ik heb ze inmiddels allemaal in een hoekje op onze slaapkamer gezet. Hele dagen tegen een stapel verhuisdozen aankijken, is ook niet wat je noemt gezellig.
Ben nog steeds bezig met de zolder. We hadden eind vorig jaar al onze boeken al ingepakt, toen het parket in de olie gedaan moest worden. Ik heb ze allemaal opnieuw open gemaakt en er vervolgens een heleboel boeken uitgehaald, die toch wel weg konden. Het scheelde 2 dozen minder boeken die we mee moeten sjouwen.

Gisteren ben ik naar het gemeentehuis geweest voor uittreksels uit het geboorteregister van de kinderen. Die hebben we straks nodig als we in Noorwegen een verblijfsvergunning gaan aanvragen. Ook heb ik het boek dat ik afgelopen zaterdag van mijn collega's heb gekregen, geruild. Matjo had nog een boekenbon liggen, dus ik ging met 3 boeken naar huis: Eten, bidden en beminnen van Elizabeth Gilbert, De walrus van Lars Saabye Christensen (noorse schrijver) en Heimwee naar Siberie van Per Petterson (ook een noorse schrijver). Van de laatste heb ik het boek Jeg forbanner tindens elv/Ik vervloek de rivier des tijds. Ik heb het als luisterboek altijd aan in de auto en verder ook een noors en een nederlands exemplaar.

Matjo is gisteren voor een paar dagen naar Frankrijk vertrokken. Het is het afsluitende weekend van de opleiding Spirituele Therapie. Ik heb dezelfde opleiding 2 jaar geleden afgesloten. Hij is tot a.s. zondag weg, dus heb ik het rijk "alleen", als je de kinderen niet mee zou tellen. Helaas heb ik het bed ook alleen.
Verder weinig nieuws, veel inpakken en uitzoeken. Ik sta er verbaasd van hoeveel spullen we eigenlijk hebben en hoeveel er ook weg kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten