Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zondag 22 mei 2011

Afscheid werk

Gisteren was mijn laatste werkdag bij de Woonboulevard Poortvliet. Het was een raar gevoel. 's Ochtends heb ik niet veel gedaan. Eerst bij alle afdelingen cake uitgedeeld, daarna wat stofstalen van een leverancier uitgezocht en vervolgens vroeg mijn chef of ik even kwam buurten en toen was het alweer half 1. 's Middags nog met klanten bezig geweest en om 5 uur was er nog een afscheidsborrel. Van mijn collega's van mijn afdeling kreeg ik de Insight Guide van Noorwegen cadeau. Jammer genoeg had ik die al, maar het was wel een cadeau waar over nagedacht was. Erg leuk. Van mijn chef kreeg ik nog een bos bloemen en de collega's van een andere afdeling hadden zelf een kaart gemaakt met noorse teksten en foto.Het was een raar gevoel toen ik om half 7 voor de laatste keer als werknemer de deur uitging. Ik heb er een jaar met veel plezier gewerkt. Het werk was leuk en ook met de collega's was het altijd gezellig. Dit was een voorproefje van wat me nog te wachten staat aan afscheidsfeestjes/etentjes/uitjes in juni.

A.s. maandag worden de verhuisdozen geleverd en kunnen we beginnen met inpakken. De zolder is intussen ook helemaal uitgezocht. De platenspeler die er al bijna 20 jaar staat te wachten op een nieuwe naald, gaat nu maar eens de deur uit. Mijn jongste broer wilde hem graag hebben, samen met de 2 grote stapels lp's. Ook de beide videorecorders, die we al jaren niet meer gebruiken, gaan weg. Voelt erg lekker, moet ik zeggen, dat opruimen. Het geeft zowel letterlijk als figuurlijk ruimte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten