Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zaterdag 4 januari 2014

De 1e dagen van 2014.

Op 1 januari zijn we met z'n achten naar Kåsa gereden, op visite bij Peter en Ingrid. Zoals gewoonlijk was het weer erg gezellig. Ook mijn zus en haar kids vonden het er erg gezellig. Op de terugweg ben ik nog even langs Hodalen gereden, waar nog een nieuwjaarscadeautje voor ons lag te wachten: 2 lekkere kuipjes met zelfgemaakte jam. Nog even kleine Silje bewonderd (wat is het toch een poppetje) en toen snel weer terug naar Vingelen.


Bijschrift toevoegen

Thuisgekomen lekker eten klaargemaakt en daarna met z'n allen aan tafel om alles lekker op te smikkelen:









Na het eten hebben ik, Marga, Jeroen en Jeffrey, Tino weggebracht naar Alvdal. Zo kon de visite ook even kijken hoe zo'n internaat er nu uitziet.
Donderdag 2 januari zijn we naar Tynset gereden. We zijn in dit geval: Marga, Jeffrey, Jeroen, Esther en ik. Want Matjo moest weer gaan werken en Tino en Loreena hadden weer gewoon school. We hebben bijna alle winkels gehad in Tynset. Nu zijn dat er niet zo veel, maar we hebben alles lekker op het gemakje gedaan en om 4 uur 's middags waren we weer thuis.
Vrijdag zijn we thuis gebleven. Even lekker ontspannen en voorbereiden op de reis terug. Ik heb nog koekjes gebakken, die dus officieel te lekker waren. Misschien moet ik maar koekjesbakster worden, hahaha.


 Zaterdag zijn mijn zus en de kids om 10 uur vertrokken. Matjo brengt ze weer terug naar Gardermoen en zo is er een einde gekomen aan deze gezellige week. Voor herhaling vatbaar! En dan is het nu nog 2 weken en dan komt mijn broer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten