Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 4 april 2013

Etter påske/Na Pasen

Helaas, we hebben afgelopen maandag niet geskiet. Ik draaide me 's ochtends nog even lekker om in bed en toen schoot het toch in mijn schouder! Au, au, au, dat werd dus niet skieën. Dan maar lekker een boek lezen.

Dinsdag was het weer back to normal. Weer vroeg het bedje uit (Matjo half 6, Tino 6 uur en Loreena en ik half 7). Kids weer naar school, man weer naar het werk. Ik heb een lange wandeling met Balto gemaakt en opgeruimd, schoongemaakt en meneer Knut weer een mail gestuurd met de vraag of hij nu eindelijk mijn bedrijfsplan en aanvraag doorgelezen had. En 's avonds weer lekker gezongen tijdens de koorrepetitie. We moeten er nog even hard aan trekken, want 27 april staat er een optreden gepland. En 4 en 5 mei een uitje richting Molde en dat schijnt best leuk te zijn.

Woensdagochtend geen yoga in Glåmos meer en dat was eigenlijk best wel lekker. 's Avonds stond er wel een yogales gepland, dus ging ik met leuke plannen voor de les richting Tolga. Helaas pindakaas, slechts 1 leerling en voor haar hoefde een privéles niet, dus ben ik maar weer terug naar huis gereden. Ik was best wel gefrustreerd door alles: geen leerlingen en de lange tijd dat het duurt eer je aanvraag voor financiële steun eens weg kan, omdat hier nu eenmaal alles lang duurt. Zucht. Maar daar laat ik me niet door weerhouden, ik kreeg ineens weer allemaal ideeën en voor 1 daarvan moest ik bij Daniëlle zijn.

Vanochtend zat er zowaar een mail van meneer Knut in mijn mailbox met de melding "Det virker", met andere woorden, de hele bubs had zijn goedkeuring en ik kon het eindelijk officieel gaan indienen bij de gemeente. Ik heb gelijk het bedrijfsplan en de aanvraag in een envelop gestopt. Eerst naar Tynset gereden voor boodschappen en daarna naar Tolga en de envelop bij de receptie van het gemeentehuis afgeleverd. En nu is het weer afwachten wat de beslissing gaat worden. Toen naar de werkplaats van Hein en Daniëlle, om Daniëlle mijn idee voor te leggen: om komende zomer samen iets te organiseren met betrekking tot yoga en schilderen/tekenen. Ze vond het een prima idee, dus gaan we brainstormen hoe en wat en wanneer. In ieder geval tijdens de Olsokweek van 19 t/m 29 juli.

Het weer is nog steeds goed, de afgelopen 2 ochtenden begonnen met een sneeuwbui, maar daarna klaarde de lucht weer op en de rest van de dag weer volop zonneschijn. Het dooit behoorlijk overdag, dus de binnenwegen veranderen weer in een flinke glibberige bende. Gelukkig zijn de doorgaande wegen schoon en droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten