Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zaterdag 15 september 2012

Loreena's 14e verjaardag (2)

Toen Loreena dondermiddag tegen vijven thuiskwam, had ik ondertussen de chocolodetaart gebakken. Ik had ook de buren uitgenodigd om 's avonds een kop koffie en stuk taart te komen eten. Maar eerst het avondeten. Loreena wilde graag weer eens poffertjes eten. Ineke had in juni een gietijzeren poffertjespas voor me meegebracht, dus die kon ik nu eens uitproberen.


 Rond 7 uur heb ik de taart op tafel gezet, met 14 kaarsjes, die Loreena mocht uitblazen.

 

Rond half 8 arriveerden Kjell Steinar en Ann-Kristin, de buren. Een klein half uurtje later arriveerden ook hun 2 oudste dochters, Ida en Maaren. Die kwamen net uit Trondheim, waar ze studeren, om het weekend thuis door te brengen. Het werd een gezellige avond en om half 10 zijn de buren "het hele eind" (20 meter) naar huis gelopen.

Vrijdagavond om 6 uur was het verjaardagsfeestje. Matjo had burito's voor de dames klaargemaakt en ik had 's ochtends nog een browniekake staan bakken.


Matjo, Tino en ik zijn om half 7 weggegaan, zodat de dames het rijk alleen hadden. Ik naar de 1e yogales in Vingelen (succesvol) en de heren zijn boodschappen gaan doen in Tynset. Tegen half 10 waren we weer thuis. De dames zaten op Loreena's kamer allemaal meidendingen te doen. Tegen tienen werden ze weer opgehaald. Ze hadden het heel gezellig gevonden. Ook Loreena was helemaal tevreden. Ze had een leuke avond gehad en was door de dames helemaal gestyled weer achtergelaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten