Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 3 augustus 2012

Dag 2 en 3 van de verhuizing

Gisteren hebben we 2 ladingen richting Vingelen gebracht. Ik heb de deuren van de inbouwkast op Loreena haar kamer nog geverfd met laag 2 en 3. Tino heeft nog zijn nachtkastje geverfd en zijn kamer ziet er al behoorlijk ingericht uit. 's Avonds waren we allemaal zo moe, dat we geen zin hadden in een 3e rit.

Vandaag vertrokken we om 10 uur weer richting Vingelen met een volle kar. Op de weg naar ons huis stonden er ineens 3 koeien gezellig midden op de weg. En geloof maar niet dat ze uit de weg gingen! Ik ben uitgestapt en heb mevrouw koe vriendelijk gevraagd of ze even opzij wilde. Ze keek me aan alsof ze dacht: gek mens, voor jou ga ik niet opzij. Toen ben ik naast haar gaan staan, en dat vond ze wat minder gezellig. Ze wandelde vervolgens op haar gemak naar de kant van de weg, zodat wij weer verder konden.
Toen we bij ons huis aankwamen, bleek Kjell, de eigenaar van het huis, nieuwe lampen te hebben gekocht voor in de keuken, badkamer en kelder en hij was bezig deze te installeren. Verder had hij ook nog een ventilator in de badkamer gemonteerd.
We hebben de boel weer uitgeladen en zijn weer teruggereden naar Tolga. Daar heeft Matjo de kar even van de auto ontkoppeld en ben ik met de kids naar Tynset gereden voor de wekelijkse boodschappen. Onderweg voelde ik de vermoeidheidshoofdpijn op komen zetten. Terug in Tolga, had Matjo de kar weer volgeladen en zijn we weer naar Vingelen gereden. Helaas was om een uur of 3 bij mij de accu leeg. De hoofdpijn was helaas behoorlijk erger geworden, en ik werd ook misselijk. En dat betekent maar 1 ding: pijnstillen en plat met dat lijf. Het was eigenlijk de bedoeling dat Matjo nog 1 lading ging halen in Tolga en ik in Vingelen zou blijven om wat uit te pakken. In plaats daarvan ben ik met Matjo teruggereden en ben lekker op m'n matrasje (de bedombouw ligt al uit elkaar) gaan liggen. Gelukkig is de hoofdpijn weer gezakt. Voor morgen moet ik wel een beetje fit zijn natuurlijk, want dan komen de hulptroepen. Als alles meezit, kunnen we morgenavond voor het eerst in Vingelen slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten