Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zaterdag 28 december 2013

Kerst en familiebezoek

Voor de 1e kerst hadden we Peter, Ingrid, Femke en Dennis uitgenodigd om te komen eten. Tegen half 5 arriveerden Peter en Ingrid. Dennis en Femke waren er tegen half 7, Dennis moest eerst de koeien nog melken. We hadden de tafel van de muur vandaan getrokken, zodat er precies 8 mensen aan konden zitten. Ik had het menu uitgezocht en Matjo zorgde voor de uitvoering en dat had hij goed gedaan. We hebben lekker gegeten en gezellig gekletst en gelachen. Kortom: een leuke 1e kerst!

Gezellig wachten op de bank in afwachting van het diner.

Gezellig stel nr 1: Peter en Ingrid.

Aan tafel!

En smullen maar.

Gezellig stel nr 2.

Gezellig stel nr 3.

En gezellig stel 4: Femke en Dennis.
Rond half 11 zijn Peter, Ingrid, Femke en Dennis weer vertrokken richting Kåsa.
2e Kerst hebben we het rustig aan gedaan. Ik heb mijn website nog aangepast en verder lekker films kijken. 3e Kerst zijn we naar Tynset gegaan. Tino had een afspraak met de kapper en Matjo en ik zijn boodschappen gaan doen.
Tino met z'n nieuwe kapsel.
En vanochtend vroeg is Matjo om 4 uur zijn bed uitgerold en om half 5 vertrokken richting Gardermoen (vliegveld van Oslo) om mijn zus en haar 3 kids op te halen. Want die komen gezellig een hele week bij ons logeren! Ik heb van alle kanten langlaufskies, skistokken en skischoenen kunnen lenen, dus we kunnen in ieder geval met z'n allen gaan langlaufen. En ik hoor nu net dat mijn middelste broer ook deze kant opkomt, maar dan van 18 t/m 31 januari! Joepie!!! Ik hoop voor hem dat het niet al te koud is dan :-) Mijn zus heeft geluk, het weer is vrij zacht met temperaturen rond nul en volgende week geven ze even -8 af. Dus dat is prima te doen.

En nu is het wachten op het bezoek, ze kunnen tussen nu en een half uur komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten