Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 24 januari 2013

Lekker bezig!

Dinsdagavond was het weer koorrepetitie. Op de heen- en terugweg snijden we altijd een stukje af. We rijden over een klein randweggetje, dat uitkomt op de weg waar ons huis en het huis van Hein en Danielle langs staat. We zijn in die geval Hein en ik. Op de terugweg, rijdend over dat langweggetje, steken er ineens 3 elanden over. Gelukkig dat de maan nogal fel scheen, anders had ik ze te laat gezien. Maar wat een mooi gezicht weer! Hein dacht dat het een kleine koe was met 2 flinke kalveren. We hebben ze vanuit de auto nog even na zitten kijken terwijl ze door de besneeuwde weilanden liepen.

Woensdag was het weer yogadag. Eerst naar Glåmos. In de 1e groep maar 1 deelnemer, naast Lindsey. Dat schiet niet echt op. En deze deelneemster was voor het laatst, ze was haar baan kwijtgeraakt en kon verdere lessen even niet meer betalen. Daarna was het de beurt aan de gepensioneerden. Had ik er vorige week 4, deze week kwamen ze gezellig met z'n zessen. 2 dames hadden een vriendin meegenomen. De pensionistenyoga slaat dus gelukkig wel aan! Dus zit ik er nu aan te denken de 1e groep maar gewoon te laten vallen en het bij de gepensioneerden te laten. Scheelt me een hoop tijd en wat extra tijd kan ik nu wel gebruiken!

's Avonds was het weer yoga in Tolga en tot mijn aangename verrassing kwamen er 12 dames, waarvan 5 nieuwe! Twee dames komen waarschijnlijk niet meer de volgende keer. De ene was op bezoek bij haar moeder en kwam gezellig mee, de andere is denk ik een beetje geschrokken. Ze vertelde dat ze spieren had gebruikt, waarvan ze niet eens wist dat ze ze had. De andere 3 nieuwe dames vonden het leuk en willen geloof ik graag terugkomen.

Vandaag weer boodschappen gedaan en ook nog een kastje voor de winkel gekocht, dat gaat dienen als voorraadkastje en als toonbank. Morgen ga ik het in elkaar zetten. Ook is de 1e zending artikelen voor de verkoop binnen. Gisterenavond nog bij een andere groothandel leuke spulletjes besteld, die vandaag afgestuurd zijn. En ook de zending uit Nederland is weer verstuurd. Ik ben heel benieuwd wanneer die aankomt en hoeveel importbelasting en vervoerskosten ik daarvoor moet gaan betalen. Dat is altijd een verrassing hier, zeker wat de vervoerskosten betreft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten