Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 8 november 2012

Mooie uitzichten en luie Sammy

De 1e stappen richting een eigen yogastudio zijn gezet. Vandaag een mail gestuurd naar de NØK dat ik hun aanbod voor de huur van het pandje in Tolga accepteer. Ook een code aangevraagd voor de minid, zodat ik met kan registreren als bedrijf in het Brøynøyssundregister (noorse kamer van koophandel). En verder zit ik volop ideeën wat ik allemaal kan gaan doen in dat pandje.

De yogales in Glåmos wil niet echt lopen, gisteren weer maar 1 deelnemer. Nog 3 lessen en dan is het even 6 weken niet. Vanaf half januari daar weer verder en dat is het de bedoeling dat er ook seniorenyoga bij komt. Ik kijk het tot eind februari aan, en wil het echt niet gaan lopen, dan stop ik daarmee. In Tolga loopt de yogales nog steeds goed, gisterenavond weer 8 deelnemers.

Verder heb ik een nieuw wafelijzer gekocht. Ik had er wel eentje, die ik gekocht had bij de Boerenbond in Nederland, maar dat werkte voor geen meter. Het ijzer wilde niet warm genoeg worden, ondanks de thermostaatknop die erop zat. Het duurde wel minstens 5 minuten eer een wafel een beetje gaar was. Nu dan een echt noors dubbelijzer en het werkt als een trein! Binnen no time lekkere lichtbruine knapperige wafels! Ben er dan ook superblij mee!


Toen ik afgelopen dinsdagochtend Balto vroeg ging uitlaten (ik moest om half 11 in Alvdal wezen), waren de uitzichten bijzonder fraai. Dus naar binnen en het fototoestel gepakt en dat leverde de volgende plaatjes op:




We wonen hier ook echt niet mooi hoor :-)

Dinsdag ben ik met Remco naar Bjørn Pettersen in Alvdal geweest. Een interesante man, die me wel verder kan helpen op het yogapad. Hij gaat eerst 4 maanden naar India en als hij terugkomt, neemt hij contact op om een opleidingsplan samen te stellen.

Verder vond Tino het weer nodig om een fotosessie met luie Sammy te houden:

 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Goh, die rode kat lijkt precies op de onze. Ook in de manieren.Machtig mooi wafelijzer en de uitzichtfoto's zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen