Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

woensdag 28 september 2011

Nog een uitnodiging

Matjo is vanochtend vertrokken richting Oslo en toen hij net weg was, belde iemand uit Kongsberg voor een sollicitatiegesprek volgende week dinsdag. Matjo heeft dit gesprek maar ingepland. Mocht Røros niet doorgaan, dan is dit misschien weer iets en anders zegt hij dit gesprek af.

Ik zou vanochtend 2 uur noorse les hebben, maar helaas, Espen was er weer niet, dus ben ik maar weer terug naar huis gegaan. De rest van de dag kwam er weinig uit mijn handen, ik ben de tuinspullen die buiten stonden maar een beetje in gaan pakken. Die hebben we in de winter toch niet nodig en ik schat zo in dat we hier volgend voorjaar niet meer wonen. Wel gek hoor, heb je net alles uitgepakt, kun je alles weer in gaan pakken. We hebben bijna 20 jaar in hetzelfde huis gewoond in Nederland en nu verhuizen we misschien 2 x binnen een half jaar.

Loreena had vandaag een test van het vak Natur. Alles in het noors natuurlijk, dus de helft begreep ze niet. Haalde ze toch nog een 3! En dat is dus goed hier, want het hoogste cijfer dat je kan halen is een 6. Knap hoor van haar! Wel een beetje raar dat ze die testen bij haar afnemen in het noors. Het lijkt me toch logisch dat ze dat nog lang niet allemaal kan lezen. Een lerares vertelde Loreena dat ze het hier helemaal mee eens was. Misschien na de herfstvakantie eens over gaan praten op school. Of niet, hangt ervan af wanneer we gaan verhuizen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten