Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 17 juni 2011

Cadeautjes

Afgelopen woensdag hadden mijn blokfluiterleerlingen hun laatste les van mij. Volgende week doen er nog een aantal examen en dan is het blokfluitverhaal helemaal afgelopen. In Nederland tenminste, wat er in Noorwegen gaat gebeuren, moeten we nog maar afwachten. Een aantal kinderen hadden cadeautjes en kaarten meegebracht voor me. Ontzettend leuk en lief! Ik zal ze echt missen, want ik vond het ontzettend leuk om te doen, die blokfluitlessen geven.

Donderdagavond was de laatste noorse les. Ook hier kreeg ik een cadeautje, een spannende literaire thriller. En een mooie kaart als afscheid. Ook weer zo leuk! Dat had ik helemaal niet verwacht. Ik had ook examen trouwens, en ik had helemaal niks voor kunnen bereiden. Gelukkig hing er geen diploma aan vast, want ik zou vreselijk gezakt zijn! Ik bakte er werkelijk niks van, vooral de grammatica was bedroevend. Daar moet ik, als we eenmaal een beetje geinstalleerd zijn in Noorwegen, snel wat aan gaan doen.

Vandaag had Loreena haar afscheidsfeestje op school. Volgende week heeft ze proefwerkweek, dus hebben ze het afscheid vandaag gedaan. Ze is ook heel erg verwend! Van haar klas heeft ze een kussenhoes met klassenfoto en handtekeningen van de leerlingen gekregen. Verder nog een halster en halstertouw en een zelfgemaakt beeldje van een paard van een vriendinnetje. Ze kwam helemaal gelukkig uit school. Ook haar cijfers zijn het laatste kwartaal heel goed. In het begin ging alles nogal moeizaam, met veel slechte cijfers. Na de kerstvakantie is ze verder gegaan op havo/mavo-niveau en gingen haar cijfers steeds verder omhoog. Eerlijk is eerlijk: ze heeft echt hard gewerkt voor dit resultaat en daar ben ik heel trots op!

Morgenavond gaan we met een van mijn beste vriendinnen en haar man en kinderen bowlen en uit eten. Ook weer erg gezellig.
Verder heb ik gisteren aan iedereen waarvan we geen emailadres hebben, een adreswijziging gestuurd via TNT en vandaag iedereen waarvan we wel een emailadres hebben, een adreswijziging gestuurd via de mail. Dus dat is ook geregeld!

1 opmerking:

  1. Hoi lieve Colinda, ik ga 9 juli twee weken naar ons huisje in Noorwegen en ik kom je zeker opzoeken. Misschien dat Anne wel mee wilt. Ik weet niet of je mij een adres wijziging gestuurd hebt. Zo niet, stuur je deze dan alsnog. Dan kan ik je vinden. Ik vind je toch wel. Als ik vraag naar die Nederlanders weet iedereen in Aseral julie te vinden. Nog een goede tijd voor jullie viertjes in Nederland, veel liefs van Laurien

    BeantwoordenVerwijderen