Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 1 april 2011

Yes!

Vanochtend was ik gezellig met mijn vriendin naar Bergen op Zoom, toen mijn telefoon ging. Het was de makelaar met de mededeling dat hij een bod had. Het bod vond ik te laag en ik heb de makelaar doorverwezen naar Matjo, die vandaag thuis is. Matjo belde later en vertelde dat hij, in samenspraak met de makelaar, een tegenbod had gedaan. En toen was het afwachten. En dat viel niet mee.
En zojuist belde de makelaar met een tegenbod van de koper en dat was precies het bedrag dat we wilden hebben. De koper wil nog een aankoopkeuring en als dat goed is, is ons huis verkocht! YES YES YES! De opleverdatum is 1 juli, dus ik ga nu maar offertes bij verhuisbedrijven aanvragen.

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd !!!! Weer een stapje dichterbij jullie droom.
    Ik wil natuurlijk alles horen donderdag tijdens de Noorse les.

    BeantwoordenVerwijderen