Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 15 april 2011

Heftige week


Mijn vader

Vandaag is mijn vader begraven, het was een zeer heftige en emotionele week. Ik besef net dat hij nooit mijn blog meer zal lezen. Dat was 1 van de eerste dingen die hij elke maandagmorgen deed.

Matjo heeft de afgelopen week nog de cursus noors voor gevorderden gedaan. Alleen vandaag niet, dus moet hij de komende week nog wat extra huiswerk inleveren en de toets nog doen. Hij heeft vandaag de ontvangstbevestiging binnen gekregen van zijn sollicitatie in het Marnardal. In week 17 gaan ze kandidaten uitnodigen voor een gesprek. Van de sollicitatie in Åseral heeft hij verder nog niets gehoord.
Verder heb ik Martijn gevraagd of hij weet hoeveel kamers ons toekomstige huurhuis heeft. A.s. maandag gaan we beginnen met het leeghalen van mijn vaders huisje en ik mijn huidige huis kunnen geen spullen meer bij, dat staat al helemaal vol. Maar als we in Noorwegen iets meer ruimte zouden hebben (je hebt daar bijv. wel eens een extra tv-kamer), dan zou ik nog wat mee kunnen nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten