Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 22 april 2011

Voorbereidingen

Rare dagen, ik ben aan de ene kant bezig alle zaken van mijn vader, met behulp van mijn zus, jongste broer en moeder, af te handelen en aan de andere kant met de voorbereidingen voor de emigratie. En daar tussendoor ook het afsluiten van een heleboel zaken hier in Nederland. Opzeggen van abonnementen en dat soort dingen. En daar komen dan ook allerlei rouwgevoelens tussendoor, dus best verwarrend allemaal.
Volgende week hopen we de offertes van de verhuisbedrijven naast elkaar te kunnen leggen. We weten nu ongeveer hoe groot het woonoppervlak is van ons huurhuis in Noorwegen. Ik dacht eerst dat het groter zou zijn als het huis hier in Tholen, maar het blijkt qua woonoppervlak ongeveer gelijk te zijn. Het huis in Noorwegen is iets groter. De woonkamer en keuken bij elkaar is meer als in Tholen, de slaapkamers zijn weer iets kleiner. We zijn er in ieder geval erg blij mee.
Nog anderhalve week, dan gaan we rijden. Dinsdagavond 3 mei vertrekken we en we hopen woensdagmiddag rond 4 uur in Åseral aan te komen. Ik heb er zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten