Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

dinsdag 5 april 2011

Nog een keer naar Noorwegen in mei

A.s. vrijdagmiddag komt er iemand voor de aankoopkeuring. Het is iemand uit Terneuzen en aangezien ik uit Sluiskil kom (5 km daar vandaan) was het gelijk gezellig aan de telefoon.
Verder offertes gevraagd bij 2 verschillende verhuisbedrijven: Drent Transport en Van Dijkshoorn. Beide bedrijven hebben ruim ervaring met verhuizen van inboedels naar Noorwegen.
En in mei gaan we dus nog eventjes naar Noorwegen om daar met een aantal mensen te praten, een bankrekening te openen en ons nieuwe huis te bekijken. Ik ben heel benieuwd hoe het huis eruit ziet. Ik neem een meetlint mee, kan ik lekker opmeten en als we weer in Tholen zijn, de boel een beetje indelen.
We gaan dinsdag 3 mei 's avonds rijden, woensdag 4 mei moeten we om 11.45 uur de boot hebben in Hirthals en dan zijn we tegen zessen in Aseral. Via Martijn hebben we de accomodatie in Aseral geregeld, dit keer midden in het dorp. En dan gaan we zaterdagmorgen vroeg weer terug naar Nederland met de boot van 8.45 uur vanuit Kristiansand.
Dit keer varen we met de Fjordline in plaats van met de Colorline. De Colorline zit vol op die data. Met de Fjordline bleek net zo duur te zijn en bijkomend voordeel: de boot van de Fjordline doet er een uur korter over om van Hirthals naar Kristiansand te varen.
Deze week een beetje rustig gehouden, ik heb last van een nogal hardnekkige verkoudheid. Afgelopen weekend was mijn stem bijna helemaal weg. Volgende week de cursus Noors voor gevorderden bij nooronline.nl in Den Bosch samen met Matjo. Dat betekend dat we de hele week elke dag van 9.30 tot 16.00 uur in Den Bosch zitten. 's Avonds zijn we dan thuis, om huiswerk te maken. Dat wordt een intensief weekje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten